דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לעשות כסף באינטרנט - הנשק האולטימטיבי 

מאת    [ 14/03/2011 ]

מילים במאמר: 497   [ נצפה 1955 פעמים ]

הנשק האולטימטיבי כדי לעשות כסף באינטרנט? הנשק האולטימטיבי כדי לעשות כסף באינטרנט הוא "שיווק", אתם בטח אומרים לעצמכם, "למה לעזאזל הוא מתכוון...", ובכן, יצרתי את הפוסט הזה במיוחד כדי להסביר את עצמי על הנושא.

בסופו של דבר אנחנו יכולים לדעת בדיוק מה צריך לעשות מבחינה טכנית כדי להרים אתר מדהים באוויר וכדי לחבר את כל המערכות מסביב כדי להרוויח כסף, אבל את זה רוב האנשים יודעים לא? הרעיון הוא לדעת לחבר את כל הפאזל הזה של הידע שלנו ולהוסיף יצירתיות והמון המון ראש גדול. למה אני מתכוון בכך? לדוגמא, אני רוצה להשתלט על נישה מסוימת של נעליים ואני יודע שיש לי X תקציב ואתר ששווה X , זאת נק' הפתיחה שלי, מה המקום הזה עומדות לפני שתי אופציות:

1. להמשיך להתחרות על מילת המפתח של הנישה בצורה הרגילה (פרסום קונבנציונאלי).

2. לחקור ולבדוק מהחלק הפנימי ביותר את הנישה שלנו, לדעת מה הבעיות, מה הן הפתרונות שהיא מחפשת ולאחר השגת הידע הזה, לחפש את הטריגרים שיובילו לפעולה מידית את האנשים שנמצאים בה.

מה זה "טריגר" ואיך מפעילים אותו?

ובכן, טריגר זה הדבר שיגע בדיוק בלקוח שלך ויגרום לו לעשות את הפעולה שאתה רוצה. למשל, הודעה קיצונית כל שהיא שמעוררת צומת לב "אל תפתח את ההודעה הזאת!" , כמובן שזאת הודעה כללית בלי שום נישה, אבל אני יכול להגיד לכם שהיא מעוררת ביותר, רוב האנשים ילחצו עליה- זה הרעיון.

איך מוצאים את הטריגר הזה?

זה החלק הקשה ביותר, אבל אם אתם תכירו מספיק טוב את הנישה שלכם, בסוף זה יגיע לכם... למשל, חברת אפל המפורסמת יצרה "טריגר" של קסם אצל הלקוח, היא גרמה ללקוח להניף סימן שאלה ענק מעל הראש מכיוון שהוא לא הצליח להבין איך דבר כזה מדהים עובד. יש לאפל משפט מפורסם שלקח אותם עוד כמה צעדים קדימה:"דברים שרואים ומרגישים ואי אפשר להסביר אותם, נחשבים לקסם", משפט קטן שנוגע בדיוק ב"טריגר" של האנשים - לעשות קסמים ושאנשים אחרים יגידו "וואו!".

אתם כמובן יכולים להיות בטוחים שאפל הצליחו לעשות כסף רק מההשקה של האייפון ושל האייפוד. זה הרעיון, לצאת מהקופסא שלנו כדי לפרוץ מקומות מדהימים שאף אחד עדיין לא הכיר- זה מה שמושך אנשים.

יצא לי לראות לא מאט יזמים בחיים שלי, רובם היו גאונים, אבל משהו ביצירה שלהם תמיד היה חסר, התחושה הייתה כאילו שהם עוצרים את עצמם מבחינה יצירתית כדי שזה לא יראה יותר מידי מוזר או יוצא דופן וזאת טעות! הרי כל הדברים הכי מצליחים בעולם התחילו מתוך מחשבה ומימוש של דברים מטורפים: המצאת הגלגל, הנורה, כדור הארץ הוא עגול (חחח..) וכו'..

תיקחו את כל הרעיונות שלכם ותרשמו אותם, אתם אף פעם לא יכולים לדעת לאן הדברים יגיעו או איזה אנשים תפגשו בדרך. עצה שלי, תנסו כמה שיותר לפתח את תחום השיווק אצלכם, אני רוצה להמליץ לכם על ספר מצוין שיצא לא מזמן בשם "גאון בשיווק" של פיטר פיסק, זהו בחור גאון שהיה מעורב בכל הקמפיינים השיווקים הגדולים בעולם שקשורים לחברות הגדולות בעולם (אפל,טושיבה, במוו, מיקרוסופט ועוד). מעבר לזה, ישנם קורסים רבים שאפר לקחת כדי לפתח את החוש הזה כמה שיותר אצלכם .

לסיכום, המסר שלי הוא ברור, כדי לעשות כסף צריך לדעת שיווק ברמה גבוהה, זה פשוט בלתי נמנע ואני מאמין שאתם יכולים בהחלט להגיע לשם.

שרון כהן- יזם ומשווק אינטרנטי עם נסיון של שנים בתחום בארץ ובעולם, עובד מהבית במשרה מלאה. אתם מוזמנים לבקר באתר שלו שמלמד כיצד להרוויח כסף דרך האינטרנט. בפנים תוכלו לקבל קורס מקצועי שמלמד איך לעשות כסף מתוכניות שותפים בחינם: www.Kesef-il.org




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב